· Tytuł katalogu: Lato
· Obowiązuje: od 7 do 27 lipca 2016
· Data (07.07.2016 – 27.07.2016)
Wybrane nowości
– Incandessence Glow – to nowość, która dołącza do znanego już Wam zapachu Incandessence. Glow, to woda perfumowana dla kobiet należąca do kategorii kwiatowo-drzewnej. Znajdziecie w niej nuty zapachowe bergamotki, wetiweru i białej magnolii. Kosztuje 44,99 zł. Oferta prezentowana jest na stronach 6-7.
– Jet Set – to w zasadzie dwa produkty. Damska torebka przez ramię i damska torba. Torebka mieści format A4, ma zewnętrzną, zasuwaną kieszeń, 2 wewnętrzne kieszenie, kieszeń na telefon oraz regulowany pasek. Z kolei torba Jet Set, jest nieco większa i zamiast paska ma rączki. Torebka przez ramię kosztuje 44,99 zł, natomiast torba 59,99 zł. Warunkiem skorzystania z oferty w tej cenie, jest dokonanie zamówień z katalogu na kwotę minimum 19,99 zł. Zdjęcia tych produktów możecie zobaczyć na stronach 28-29.
– Musk Storm – to woda toaletowa dla mężczyzn, z kategorii drzewno-aromatycznej. Nuty zapachowe jakie w niej znajdziecie, to m.in.: mięta, kardamon oraz akordy drzewne. Zapach kosztuje 29,99 zł. Str. 45
– Puder CC SPF 30 – to nowość w szczególności zainteresuje „pudrowe fanki”. W ofercie Avon pojawił się Puder CC z filtrem SPF 30. Puder wyrównuje i koryguje koloryt skóry. Zawiera witaminy A, C, E, lukrecję oraz ekstrakt z białej i zielonej herbaty. Kosztuje 25,99 zł. Dostępny jest w trzech odcieniach: fair, light medium oraz medium. Oferta prezentowana na stronie 59.
– Pędzelek do cieniowania brwi – tę nowość znajdziecie na stronie 63. To pędzelek do rozcierania cieni i kredek do brwi. Kosztuje 9,99 zł.
– Róż i rozświetlacz w kremie – to dwustronny, kremowy sztyft, który zapewni promienny wygląd i uczucie nawilżenia. Z jednej strony znajduje się kremowy róż, z drugiej zaś, kremowy rozświetlacz. Kosmetyk ten kosztuje 31,99 zł. Str. 69
– Avon Care – w linii balsamów do ciała pojawiła się nowość, głęboko nawilżający balsam do ciała z proteinami mleka i witaminą E. Proteiny mleka zawiera 8 cennych witamin, dzięki czemu znalazły uznanie w kosmetyce jako doskonały składnik pielęgnacyjny. Balsam zapewnia 24-godzinne nawilżenie, przynosi ukojenie suchej i szorstkie skórze. Ma lekką, nietłusta konsystencję. Kosztuje 9,99 zł. Str. 99
– Kulista szczotka do układania fal i loków – to nowość, która znajdziecie w dziale „pielęgnacja
– Naturals – w tej linii kosmetyków pojawił się nowy szampon przeciwłupieżowy Mięta i Drzewo Herbaciane. Szampon pomaga ograniczyć objawy łupieżu, oczyszcza włosy, usuwa nadmiar sebum, wygładza włosy i dodaje uczucia nawilżenia. Kosztuje 5,99 zł. Str. 133
Wybrane promocje
– Szybkoschnący lakier do paznokci – dokonując zakupu dowolnego produktu z katalogu (wyłączonego z promocji), będziecie mogły skorzystać z oferty prezentowanej na 2 i 3 stronie katalogu. W promocji tej, szybkoschnący lakier do paznokci Speed Dry kosztuje 7,99 zł każdy. W takiej cenie, lakier ten nie był jeszcze dostępny w żadnym wydaniu katalogu Avon. Cena została obniżona w stosunku do ceny regularnej o 65% i jest to jedna z najwyższych obniżek w tym wydaniu. Lakier dostępny jest w 10-ciu kolorach.
– Foot Works – kupując dwa dowolne produkty do pielęgnacji stóp Foot Works ze stron 142-143, za każdy zapłacisz 7,99 zł. Kupując jeden z produktów, zapłacisz 9,99 zł. Ofertą zostały objęte:
- przyrząd do pedicure 4w1 – szczoteczka, tarka, pumeks, pilnik;
- szeroka tarka do stóp – do wygładzania stóp;
- lawendowa kuracja na noc – zmiękcza, wygładza i koi skórę w czasie snu, nawilża skórę, zawiera witaminę E;
- spray do stóp i obuwia – odświeża stopy, chłodzi je oraz pomaga eliminować nieprzyjemne zapachy;
- spray z ochroną przeciwzapachową – chroni stopy i obuwie przed nieprzyjemnym zapachem, dając uczucie świeżości;
- lawendowy spray – zawiera kojącą lawendę i antyseptyczny olejek z drzewa herbacianego, dezodoryzuje i odświeża zmęczone stopy;
- chłodzący spray limonkowy – zawiera ekstrakt z cukru trzcinowego, przynosi ulgę, odświeża i dezodoryzuje stopy.
– Avon Sun – kupując 1 kosmetyk z linii Sun, zapłacisz za niego 15,99 zł. Za drugi zapłacisz 9,99 zł. Oferta nie obejmuje wszystkich produktów z linii Sun. Jakie kosmetyki zostały objęte promocją możesz sprawdzić na stronach 14-15.
Okres obowiązywania katalogu dobiegł końca. Przejdź do kategorii „Katalogi Avon” aby obejrzeć aktualne katalogi lub wybierz najnowszy katalog poniżej.
Anonim
Wszystkie promocje z opcją warunkową, żenada
Anonim
ten katalog jest beznadziejny… na okładce jest napis „do -70%” a w rzeczywistości promocji tam nie ma żadnych, bo ceny promocyjne są wyższe niż zazwyczaj! Wielkie NIE dla takich katalogów
kama
podoba mi się torebka z katalogu 10/2016 ta za 59.99 zł 28-29 czy waszym zdaniem fajne są torebki z avonu jak za tą kasę ? POZDRAWIAM
Ola
Super promocje. Kocham u was kupywać.
Anonim
Świetny katalog polecam każdemu :) Duże promocje na wybrane produkty :)
Alicja-Alutka
Dla mnie katalog jest b.dobry ,a przede wszystkim oferta z niego.Trzeba trochę katalogów po oglądać wtedy wiadomo co kiedy jest tańsze i czy warto akurat teraz to wziąć kupić. :)
Magdusia
Święte słowa. Ja również zawsze oglądam kilka katalogów i analizuje co się opłaca kupić teraz, a co można potem trafić w obniżonej cenie ;)
Alicja-Alutka
Jeśli ktoś lubi kosmetyki AVON i wie o co chodzi z ofertą tej firmy oraz obserwuje katalogi. Stwierdzi,że to dobra oferta niektóre ceny są naprawdę dobre nawet bardzo dobre. Wystarczy poszukać podobnych produktów w drogerii ,żeby się przekonać, że to dobre zakupy. Można sprawić sobie i bliskim trochę luksusu lub przyjemności. Nikt nikogo nie zmusza przecież do zakupów z AVON. Każda firma stosuje jakieś triki ,ale na tym polega sprzedaż.Dla mnie katalog jest OK.
mili
Na lakier w tej cenie to się skuszę :-)
Jola
Jeśli chcesz dołączyć to zapraszam do mnie jestem konsultantką avonu pisz na adres BlueSea1280@wp.pl
Anonim
:)
Dorota
Szczerze????Beznadzieja!!!
ela
super katalog
ela
uwielbiam te Wasze promocje -70%
w maju mgiełka 6 zł
w lipcu promocja -70% – jedyne 8,99zł
wrrr chyba mam problemy z matematyką :-)
Olla
@ela
Zwróć uwagę, że na okładce napisane jest do -70%, a nie -70% na wszystko… a to różnica. Najwyższe opusty dotyczą wybranych produktów. Wiele firm – jeśli nie większość – stosuje takie i podobne triki marketingowe.